lördag 29 augusti 2009

Surrealistiskt mitt i natten

Natten till igår vaknade jag kvart i två av att jag hostade. Jag är lite förkyld och hosta brukar ju som bekant vara värst på natten. Jag blev klarvaken och slog på TV:n i sovrummet. Det var kanal 3 som var på och jag slutet på Drew Carey Show. Så långt allt väl.

Sedan började en film. "The Brown Bunny" med Vincent Gallo. Första scenen pågick säkert 5 minuter och visade ett motorcykellopp. Runt runt körde de, inget hände. Mycket skumt. Sedan fick man se Vincent Gallo köra bil, stöta på en tjej i en butik, lura med sig henne och sedan sticka ifrån henne. Konstig dialog, konstiga närbilder, skum känsla i hela filmen och jag tänkte "vad ÄR detta för B-rulle?".

Sedan slumrade jag till och vaknade till i slutet av filmen. Till min stora chock fick jág då se detta: Ett äkta blow job.

Jag blev naturkligtvis klarvaken igen, och var ju tvungen att väcka maken också:
"KOLLA! DET ÄR PORR PÅ TREAN!"

Tänk när två seriösa skådisar gör sitt jobb och går med på att det i det ska ingå äkta sex. Att de ska göra det med varandra. Jag fattar inte hur de fixar det!

På morgonen trodde jag att jag hade drömt, men det hade jag alltså inte. Herregud.












Chloe Sevigny och Vincent Gallo, typ modiga eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar